Gå til innhold
Arkivverket

[#42567] Oppslag i FT 1875 Hetland, Stavanger


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som kan slå opp for å sjå om Jon Haagensen (b.s.Høie,Hetland)og Birgitte Knudsdtr. er 'i live' i 1875?Han var f.1810(i Strusshamn, Askøy) og ho 1822 i Hetland.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Hei, har sett i register for 1875 tellingen for Stavanger , fant ingen Jon Haagensen eller Birgitte Knudsdatter .har ikke sett på Hetland .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Og her er familien i 1875; På Høye Jon Haagensen gift f 1810 Bergen, Bergitte Knudsdatter f 1822 i Frue , barna ; Børe f 1851, Carl f 1860, Knud f 1865 Fraværende , Peder f 1854 -sønnene med Jonsen som etter navn.Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol Kerry Johannessen

Har kirkebok hjemme nå, og den eneste er Ane Birgitte født 12.05.1822, Far Knud Knudsen Hodne, matros og konen er Inger Berentsdtr. Hilsen Sol Kerry Johannessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hjarteleg takk til Tove for oppslag i FT! Så då er Bergitte og Jon iallfall døde etter 1875 og før 1900, greit å vita :-)Og takk også til Sol for _det_ oppslaget, eg har ein dato på Bergitte, som eg har fått frå ein etterkomar av ho. Ho vart f.02.05.1822, Frue. Faren heitte Knud Persen og mora visstnok (eg trur etterkomaren var litt usikker på akkurat det)Bergitte Bjørnsdtr.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hjarteleg takk til Tove for oppslag i FT! Så då er Bergitte og Jon iallfall døde etter 1875 og før 1900, greit å vita :-)Og takk også til Sol for _det_ oppslaget, eg har ein dato på Bergitte, som eg har fått frå ein etterkomar av ho. Ho vart f.02.05.1822, Frue. Faren heitte Knud Persen og mora visstnok (eg trur etterkomaren var litt usikker på akkurat det)Bergitte Bjørnsdtr.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.