Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Torbjørn Seiring

[#42578] slekter Forset, V.Gausdal, og Forrestad Ø.Gausdal 1700

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Seiring

Jeg søker 'spesialister' på gårdene Forset, V.Gausdal og Forrestad Ø.Gausdal slekter rundt 1700.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mona Årnes

Hei. Her finner du en del Lenke Du kan kontakte Gausdal Historielag de er dyktige. Lykke til Mona Årnes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ola Ljødal

Jeg mener å ha lest om en Forset-slekt i Sven Moestues bok 'Slekten Moestue'.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Thor Bøhmer

Joda, Moestue-slekten stammer fra Forset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ola Ljødal

Jeg har 'Slekten Moestue' hjemme i Moelv og kan evt. gjøre oppslag når jeg kommer hjem - om det kan være til noen hjelp. (Er pt. et stykke fra 'heme').

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Det finnes flere Forset-gårder. Hvis du kan være litt mer konkret mht. personer du er ute etter, kan jeg kanskje bidra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torbjørn Seiring

Hei alle andre som vil hjelpe meg Jeg er bare veldig takknemlig! Min ane på Forset heter Anne Pedersdatter. Hun var gift med Paul Iversen(Johnsen) Gryte. Paul var født ca.1703, og Anne er vel født omkring denne tiden. Der var en Peder Hansen, øvre Forset, født før desember 1709. Er Anne hans datter må han være født ei god tid før det året. Mvh Torbjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.