Gå til innhold
Arkivverket

[#42595] Anna Johansdotter Kindem, f. 1897 - frå Granvin -kven var rette foreldri hennar?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Anna Johansdotter Kindem, oppgjevi fødd i Granvin 6.9.1897, gifte seg på Voss 30.12.1921 med Ole Christopherson Feet, fødd i Hafslo i Sogn 28.5.1890.Anna var i 1900 busett på Kjærland (nedre Vassenden) i Granvin:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ivar Gaashovde hf g Daglønner, jorddyrkningsarbeide stampeeier 1834 Foldalen HedEli Larsdatter hm g Sommerbudeie 1842 Granvin SBAnders Kindem s ug Søn 1889 Voss SBMaria Elina Johansdatter d ug Datter 1892 Granvin SBIvar Johansen s ug Søn 1894 Granvin SBAnna Johansdatter d ug Datter 1897 Granvin SBKristi Johansdatter d ug Datter 1899.08.25 Granvin SBMarta K. Hauge el ug Handel med filler 1840 Slidre Valders Krs~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Denne huslyden ser noko ''merkeleg'' ut. Eg trur heller det er foreldri til desse borni me finn i 1900 busette på Hauge indre på Voss:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Johannes Harberg hf g Postfører 1834 Lærdal NBMaria Harberg hm g Hustru 1846 Lærdal NBMartin Johannes Hauge fl ug 1896 Voss SBMarta Istad el e Dagarbeiderske 1846 Nordre Aurdal KrsJohan Kindem hf g Jernbanearbeider 1857 SverigeElisabeth Kindem hm g Hustru 1865 Granvin sogn SB~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg har ikkje funne ut av denne huslyden i dei skanna kyrkjebøkene, so no vonar eg at einkvan med lokal kunnskap kan hjelpa meg identifisera foreldri til Anna Johansdotter Kindem? Kva var dei fulle namni til foreldri hennar, og kvar budde dei?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Gisle for svært interessante og spennande innlegg. Det ser ut til at du har nøsta opp heile denne Kindemsætti, og sjølv om me ikkje har sjølve fødsli til Anna, so er det vel svært truleg at Johan og Elisabeth var foreldri hennar.No sit eg i grunnen berre att med eitt (eller to) spørsmål:* Hadde Anna fleire førenamn enn berre Anna, og stemmer den oppgjevne fødselsdatoen 6.9.1897?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

OK!Fann dei gravlagde:Id Fnavn Enavn Fdt Får Ddt Dår Bdato Bår Kj Merk F R Gnr B Gravsted Kommune Kirkesogn Korr779311 Ola K Feet 2805 1890 0809 1970 1209 1970 R 06 011 Gand Sandnes Gand779312 Anna Feet 0609 1897 2012 1985 2712 1985 R 06 012 Gand Sandnes GandSå då ser f. dato ut til å stemme.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Gisle for nye flotte innlegg som m.a. stadfester fødselsdatoen til Anna, men innlegget fører til eit nytt spørsmål:Kvar fann du desse gravopplysningane frå Sandnes? Eg har vore på jakt etter fleire dødsfall i det området, som eg av ei eller anna orsak ikkje finn!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Gisle for ein nyttig link! Denne må eg studera litt nærare...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.