Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Ole-Bjørn Aaltvedt

[#42596] Tyding av kirkebok Eiker - 1830

Recommended Posts

Gjest Ole-Bjørn Aaltvedt

Hei,Noen som kan hjelpe meg å tyde detaljer for følgende person: Anders Nilsen, døpt 29/8-1830, født: 25/7-1830. Foreldre: Nils Andersen og Ane Catrine Danielsdatter. Deretter står noe jeg ikke klarer å tyde. Samt fadderne. Dette er løpenr: 111 på følgende side:LenkeMvh Ole-Bjørn Aaltvedt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tor L. Larsen

Mora Anne osv(doblingsstrek over n).Hasselvk Dale (ca) LægdChristine Paulsd Næseje - Karen Xstofd (ca)Bakken - Mads A.... Næseje - Christofer Andersen Rakestadeje - Anders Persen Hasselverket (siste ord mulig litt avkorta på slutten).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ole-Bjørn Aaltvedt

Tusen takk for hjelpenOle-Bjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Hunskaar

Fadder nr. 3 skal nok være 'Mads Anders. Næseje'.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ole-Bjørn Aaltvedt

Jeg blei brått usikker på om det står Danielsdatter eller Davidsdatter på moderen. Anne Catrine. Noen som kan bistå?Ole-Bjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Andre Nygård

Hei Ole-Bjørn.Er ganske sikker på at det skal stå Ane Catrina Davidsdr.Deres vigsel vil nok bekrefte dette.MVH Rune Andre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Andre Nygård

Vigselen slipper du å lete etter, den er her(Nr. 11)Lenke Her står det Ane Catrine Davesdr.MVH Rune Andre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ole-Bjørn Aaltvedt

Tusen takk til dere alle.... Det var vigselen som gjorde meg usikker. Og derfor ønsket bekreftelse på at det virkelig stod Davidsdatter.Ole-Bjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ole-Bjørn Aaltvedt

I vigselen står det noe etter navnet til Anne Cathrine Davidsdatter, som jeg ikke klarer å tyde. Noen som kan hjelpe?Ole-Bjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ketil Firing Hanssen

Hornseie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.