Gå til innhold
Arkivverket

[#42611] Dødsannonse i Stavanger Aftenblad, juli iår


Gjest Per Pedersen Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Pedersen Hansen

Jeg lurte på om det er noen av dere som har Stavanger Aftenblad for perioden 18-25 juli i år? Det jeg er på utkikk etter, er en dødsannonse som stod i denne avisen en av de dagene. Det gjelder moren til min stesøsters ektemann.Dette blir ganske privat, så vi kan ta opplysningene pr. epost om mulig.Mvh. Per Pedersen Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Pedersen Hansen

Hei Berit Sendte en forespørsel direkte til Stavanger Aftenblad tidligere i dag, men er ikke sikker på om de svarer på akkurat slike ting. Har ikke fått svar enda, de trenger vel litt tid på å lete gjennom de aktuelle avisene. Får bare være litt tålmodig. La inn et innlegg her også, tenkte kanskje noen hadde avisene for disse dagene.Mvh Per P. Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Stavanger Aftenblad leveres også i PDF format som du kan laste ned fra nettet hvis du vet hvilken dag det gjelder. Har bestilt slike PDF utgaver av andre aviser flere ganger. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.