Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Rolf A Fæster

[#42616] Hvilket bind i Overhalla bygdebøkene omhandler gården Reinbjør før 1800 ?

Recommended Posts

Gjest Rolf A Fæster

Hei ! Er det noen som vet hvilket bind utgitt av Overhalla kommune som omhandler gården Reinbjør ? Er utgitt tils.6 bind . Eller Serina Johnsdtr. f.ca 1796 der ?Mvh. Rolf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Reinbjør = gnr. 9, Skage, Overhalla.Forfatter Olav Flotten: Gårdshist. bd 1 inneholder gnr. 1-29. Bygdehistorie bd. 5 er bygdehistorie fra den tiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rolf A Fæster

Flott og tusen takk Berit for raskt svar, da får jeg bestilt boken på biblioteket i morgen. Rolf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Hildrum

Tja, skal du bakover i tiden kommer du ikke langt med bare bind 1, foreldrene er fra Bind 3, Himo og Solem. Er du etterkommer etter Serina hadde det vært meget interresant å snakke nærmere med deg. Min email er anne.hildrum@chello.noAnne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rolf A Fæster

Hei Anne ! Takk for opplysningen, ja jeg er etterkommer av henne, blir å kontakte deg. Mvh. Rolf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.