Gå til innhold
Arkivverket

[#42631] Laura Marie Knutsdotter Risvold, f. 1888 - til Amerika - og attende - føds.dato?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

FT1900 for Hetlandsgaten 4 i Stavanger syner m.a. denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~Knud Risvold hf g Brusfabrikant 1860 Saude Ryf StaOlava Risvold hm g 1861 Hetland StaLaura Maria Risvold d ug 1888 Stavanger StaKarl Oskar Risvold s ug 1891 Stavanger StaLars Risvold s ug 1895 Stavanger StaArne Risvold s ug 1897 Stavanger StaOle Risvold s ug 1899.04.19 Stavanger StaAnna Stennæs tj ug 1884 Stavanger Sta~~~~~~~~~~~~~~~~~~Laura Marie Risvold utvandra til Amerika før 1913, for i januar 1913 vart ho mor til eit barn født i Seattle, WA med ektemann Julius Ragnvald Madsen frå Bergen.Dette parfolket skal sidan, truleg i 1920-åri, vera flytt attende til Stavanger, men den endelege lagnaden deira er ukjend.Er det nokon med lokal kunnskap i Stavanger som kan hjelpa meg med å:* finna den nøyaktige fødselsdatoen til Laura Marie?* finna utvandringsåret hennar til Amerika?* finna eventuelle dødsfall eller gravminne for ekteparet Madsen i Stavanger?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg har i dag fått greie på at ei Laura Madsen, fødd 22.11.1888, døydde i Stavanger 30.11.1971. Eg mistenker dette for å vera Laura Marie Risvold...Er det nokon som veit om dødsannonsar frå Stavanger frå 1970-talet finst on-line?Kva kyrkjesokn i Stavanger høyrer forresten Hetlandsgata under?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for nytt innlegg.Eg har òg vurdert denne Laura Risdal, men ho kjem frå feil stad i Rogaland (fleire andre med namn Risdal utvandra frå same stad!), og var dessutan gardbrukardotter. So eg trur ikkje det kan vera ho...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest gustav onarheim

laura var sannsynligvis søskenbarn til min mormor Laurenze Marie Bø f. Goa på Randaberg. Mor til Laura var og fra Goa og tanten hennes. ta kontakt Gustav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Tove og Gustav for dei siste innleggi.Gustavs innlegg høyrest spennande ut. Eg har e-post: lars.e.oyane@sdsl.noMed venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.