Gå til innhold
Arkivverket

[#42677] Otto Stenberg gift med Gudbjørg. Noen som kjenner dem?


Gjest Monica Vangen
 Del

Recommended Posts

Gjest Monica Vangen

Hei. Jeg heter Monica,og søker etter min Tippoldefar Otto Stenberg. Pga forskjellige familieårsaker så vet jeg ikke så mye om han. Han fikk en datter som het Bergliot(oldemor) hun giftet seg med Ansgard Grimsrud. Er det noen som vet hvor han er født og når? Har hørt han kom fra Hadeland, men om det er riktig vet jeg ikke. Selv er jeg helt fersk i Slektforskning, men du verden så morsomt.Med Vennlig Hilsen Monica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Veit du kva tid oldemor Bergliot vart født og sånn ca kva tid ho gifta seg? Spørsmålet er kor langt attende i tid ein må her?Marianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

MarianneFørst må vi finne ut hvem som er riktige Otto. Så må vi prøve å finne giftermålet med Bergliots mor, og så dåpen til Bergliot.Har du ingen formening om ca. når Bergliot ble født?En ledetråd kan jo være hvis du vet når din bestemor/far ble født. (Bergliots barn). Da kan vi begynne derfraMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica Vangen

Du verden så hjelpsom dere er. Jeg vet desverre veldig lite. Heller ikke når de giftet seg, og heller ikke hvor. Min far som var barnebarn av Otto ble født i 1932.Det skal ikke være helt enkelt,men finner en tråen, så er det vel lettere og nøste kanskje.Mvh Monica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica Vangen

Det er riktig Lars Ove. Det er som jeg nevnte før 'litt forskjellige familieårsaker' men mener å ha hørt Branbu.Mvh Monica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica Vangen

Otto og Gudbjørg er Oldeforeldre ikke Tipp.. Beklager så mye. Genersjonene blir flyttet en rekke ned med andre ord.Beklager igjen. Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Monica har du undersøkt med Østre Gravlund i Oslo om de har opplysninger om hvor din far ble født. Jeg har funnet fødeselsdato og dødsdato med begravelsested på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica Vangen

Nei, det har jeg ikke tenkt på Berit. Er det mulig og ringe Ø Gravlund direkte da eller?Og Tusen Takk så langt til alle sammen. Det skal bli godt og få oversikt og fordype seg litt mere i min Fars aner. MVH Monica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg lurer på om Oslo har et felles kirkegårdskontor i dag. Jeg vet ikke adresse eller noen ting om det, men prøv med å søke på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.