Gå til innhold
Arkivverket

[#42699] Ole Johan Johanson Haukeland frå Arna, f. 1894 - lagnaden hans? -


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

FT1900 for garden Haukeland i Haus (Arna) syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~Johan Eriksen hf g Gaardbruger S 1862 Haus SBSygni Monsdatter hm g Gaardmandskone 1863 FaneJosefina Johansdatter d ug Datter 1889 Haus SBElisa Matilde Johansdatter d ug Datter 1891 Haus SBOle Johan Johanssen s ug Søn 1894 Haus SBKarine Martine Johansdatter d ug Datter 1896 Haus SBSigrid Olsdatter el %hm% e Føderaadskone 1829 Aarstad~~~~~~~~~~~~~~~~~Er det nokon som kan gjera eit oppslag for meg i bygdeboki for Haus (Arna sokn) og fortelja meg kvar det vart av sonen Ole Johan - eventuelt med eit dødsår?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Det står at sønnen Ole Johan f. 1894 reiste til USA. Han reiste hjem og bodde i Arna i noen år før han reiste tilbake til USA og døde der ca. 1955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Kenneth for nyttige opplysningar. Då er nok denne Ole Johan identisk med den Ole Johannesson Haukeland som i 1918 fekk ei dotter i Bergen med ei jente frå Hafslo. Det ser forresten ut til at han d. i Owatonna, MN i 1937.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.