Gå til innhold
Arkivverket

[#42701] Sundt


Gjest lindis rokstad
 Del

Recommended Posts

Gjest lindis rokstad

Hei. Jeg trenger hjelp til oppslag i kirkebok.Ole Olsen Sundt og Gurina Hansdtr gift 24 okt 1790 i Korskirken i Bergen. Hvem står oppført som foreldre og forlovere og om der er notert noe om fødested på brudeparet.På forhånd takk.Lindis Rokstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det står nok ikke flere opplysninger i kirkeboken enn det som er gjengitt i databasen. Fødested dukker først opp i bøkene fra 1812/1816, og navn på brudeparets fedre først med reglene på 1820-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Hei. Lurer litt på om Ole Olsen kan være han som bor i rode 23-75 i 1803. Han er Smed arbeidsmand og fra Tronheim.Notert med tre sønner: Ole f.1791,Berge f.1798 og Thor ca 1801.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lindis Rokstad

Hei.Takk for opplysningen. Et lite skritt videre i søket, men jeg tror dette blir en vanskelig oppgave.Hilsen Lindis Rokstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Ja jeg forstår det. Lete etter Ole Olsen i Trondheim. Jeg har kirkebøkene for den tiden. Skal sjekke litt og se hva jeg finner.Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.