Gå til innhold
Arkivverket

[#42724] John Pederson Eikaas, f. 1783(?) i Jølster - bordarbeidsmann i Bergen - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

John Pederson Eichaas, enkjemann, 52 år, fødd i Jølster, gifte seg i Bergen i 1835 med Helene Christine (Gabrielsdotter) Jæger, fødd i Gulen 1788. Dei budde i 10. rode nr. 104, der Helene døydde 27.9.1846.Eg kan ikkje finna korkje fødsli i Jølster eller dødsfallet i Bergen til John Pederson Eichaas. Han er heller ikkje i Jølster i 1801. Er det nokon i Brukarforum som kjenner til denne ætti og som kan hjelpa meg?Eg finn heller ikkje nokon dåpsdato for Helene Christine Gabrielsdotter Jæger i Gulen. Bygdeboki seier at ho var fødd i 1788. Er det nokon som sit med byrkjebokfilmar for Gulen som kan hjelpa meg her?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Peder Sjursen (1754 Vassenden - ) giftet seg i Jølster i 1777 med Alet Iversdatter Eikås (ca. 1735 – 1805). Sønnen Jon Pedersen (1778 Eikås) var med ved utreise fra Jølster. Familien bodde på Nordås i 1783, var innom Sørås, men var i 1801 på Hestetreet på Hop. Sønnen Jon var i Bergen i 1819, og giftet seg som enkemann i DK i 1835.LenkeJan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jan Peter og Rune for interessante og nyttige innlegg!So vidt eg kan sjå, har eg no fått svar på det meste; eg mangar vel berre to detaljar:* Dåpsdatoen til John Pederson Eikaas i Jølster?* Dato og stad for dødsfallet til John Pederson Eikaas?Nok ein stor takk for god hjelp so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for nye flotte funn! Fødsli frå Jølster er grei, men derimot er eg ikkje so sikker på dødsfallet frå 1847...Kan det tenkjast at John flytte frå Bergen att på sine eldre dagar? Attende til Fana??Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.