Gå til innhold
Arkivverket

[#42797] Ingebrigt Pedersen f. 1821 Inderøen


Gjest Marianne Johnsen
 Del

Recommended Posts

  • 3 uker senere...
Gjest Borgny Fremo

I kirkeboka for Inderøy som omfatter 1820 finner jeg:Ingebrigt f. 19.des.som den siste i 1820. Foreldre:Peder Andersen og Berithe Sivertsdtr. Bragstad. husmannsfolk under gården Bragstad.Hustad sogn. Faddere:Merithe Rasmusdtr., Martha Nielsdtr.Bragstad,Ragnild Olsdtr.Helland,Jørgen Hansen,Niels Larsen Bragstad, Hans Sivertsen Helland. Kanskje det er han. Hilsen Borgny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Johnsen

Takk, trodde ingen hadde noen tanker om min Ingebrigt. Nå har jeg litt mer å jobbe ut fra. Ligger kirkeboken ute på nettet? Klarte ikke å finne den.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borgny Fremo

Hei igjen. Jeg er på villspor når det gjelder Ingebrigt jeg sendte deg, men her tror jeg å ha funnet en som passer bedre. Det er kun 2 Ing.Ped. født mellom aktuelle år. Ingebrigt Pedersen Kløvstad. f. 20 mai 1820 Foreldre:Peder Fredriksen og Malena Larsdtr. Kløvstad. Faddere:Maria Fredriksdtr. Ingebor Anna Kløvstad, Sophie Fredriksdtr.Flakkenberg,Ole Roaldsen, Zephanias Fredriksen Kløvstad, Lars Larsen FlakkenbergHvis det skulle vere han, er Peder sønn av Fredrik Paulsen Kløvstad tror jeg. Jeg har alle filmene fra Inderøy så jeg leser de her hjemme. Det var bare tilfeldighet jeg så du søkte noen. Halve av min slekt kommer fra Inderøy, så om det er noe du søker kan du godt kontakte meg på: betsto@online.no Hilsen Borgny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.