Gå til innhold
Arkivverket

[#42849] Skannete kirkebøker


Gjest Allis-Elin Rokkones
 Del

Recommended Posts

Gjest Allis-Elin Rokkones

God formiddag! Får ikke inn alle kirkebøkene for Sør og Nord Trøndelag som jeg har vært inne på tidligere. Er det oppstått en feil? Mvh. Allis-Elin Rokkones.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Ofsdal

Hei!Det er oppdateringen som har gått feil - ikke indekseringen - den går sin gang :)De som oppdaterer har nok fri i helga så det er mulig vi må smøre oss med tålmodighet til oppdatering natt til tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aastorp

Vi aksepterer at folk har fri i helgene. Derfor foreslår jeg at de ansvarlige i fremtiden slutter med oppdatering natt til lørdag, men flytter den til natt til mandag. Jeg vil anta at lørdag og søndag er av de travleste. Minst 2000 kirkebøker er nå utilgjengelig i tre dager. Bare en hvis oppdateringen hadde gått natt til mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

HeiJeg mener å huske fra et eller sted at oppdateringene går hver natt hele uka, også i helgene.. Skal bli morsomt å se i natt om jeg husker riktig :))... Hei fra Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Ofsdal

Kanskje ikke så dumt det Jan Oldervoll sier her i et annet tema:Jan Oldervoll, DA/Historisk institutt, 10.10.2006 16:35 (14) 'Eg trur det beste ein kan gjera er å sei til meg sjølv at denne tenesta eksisterer ikkje før nyeservaren er på plass.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.