Gå til innhold
Arkivverket

[#42852] Karen Pedersdtr født ca 1824-1826 i Søvde/Vanylven


Gjest Monica Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Monica Johansen

I 1865 tellingen fra Hammerfest landsogn og 1875 og 1900 tellingen fra Kvalsund (Finnmark) finner jeg Karen Pedersdtr/Pettersdtr gift med Hans Kristian Svendsen. Hun er oppgitt å være 39 år i 1865 tellingen (født ca 1826), født 1826 i 1875 tellingen, født 1824 i 1900 tellingen. Hun er oppgitt å vøre født i Søvde sogn i Vanylven prestegjeld på Sunnmøre.Er det noen med tilgang til kirkebøker/bygdebøker derfra som kan hjelpe meg å finne henne døpt og konfirmert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

På FS, VRI finnes det en Kari f. 28/6 dpt. 1/7 1826 Vanylven, foreldre Petter Andersen og Gunni Andersdt.Det tok for lang tid bare å prøve med å få opp kirkebøkene for å se om det var noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det viser til latskap fra min side. FS = Familysearch og VRI er en del av FS og er kirkebokavskrifter. Men ikke noe av dette må stoles på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.