Gå til innhold
Arkivverket

[#42866] Foreldre


Gjest Per Sørdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Sørdal

Hallo igjen. Jeg forstår det slik at moren til Bernhart heter Leonora Lukasdatter. I 1900 tellingen finner jeg Bernhard - skrevet med d ) gift med Marianna Pedersdatter, Bosted Vian. Men hvem var faren til Bernhard?? Hilsen Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Johnsen

Tror jeg fant dåpen hans her i kikeboka: Lenke er nr 77 på side 475. Jeg sliter med å tolke hva farens navn er. Barnet er føst uekte og faren er ungkar og tjenestedreng kanskje navnet er Christian Martinus etternavnet var vansligst. Gir stafettpinne til noen andre.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Ungkarl og tjenestedreng Christian Martinus Sivertsen ?olle og Pige Leonora Christine Lukasdtr Haukland.Barnets navn: Bernhard Anthon Schoning (noe usikker på det siste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Akkurat! Det er Bolle det står i kirkeboka. Jeg kommer ikke inn igjen, men jeg synes det stod født 23 juli? Er det noen som kunne kontrollere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Hallo alle sammen. Takk for hjelpen. Jeg lovet en venn av meg å finne hans aner på morssiden. Nå er det i boks. Tusen takk. Skal sove godt i natt. Lofoten hadde godt vær i ettermidagen. Hilsen Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.