Gå til innhold
Arkivverket

[#42876] Umulig ?


Gjest Sissel H Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sissel H Jensen

Skanna kirkebøker,kjempefint..... om man hadde fått det opp!!! Kan sitte i timesvis å kun komme til kildehenvisningen (om man er heldig) men kommer ikke inn på de skannede sidene.... Slik har det vært i mange uker nå... Når blir dette fixet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Johansen

Er det mulig?Det kommer jo to nye debatter hver dag som sier 'Hvorfor er de skanna kirkebøkene så trege? Jeg kommer jo ikke inn! Blir det bedre snart?'Hva med å lete etter litt informasjon selv, folkens?? Ved å se på et par av debattene i dette forumet kan man SVÆRT ENKELT finne ut av hvorfor det er problemer med å komme inn på de skanna kirkebøkene om dagen!!Det står jo også med stor og tydelig skrift på den første siden man får opp når man går inn på de skanna kirkebøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Også det skulle det vera unødvendig å svara på, ein gong til. Eg gjer det likevel, me veit ikkje når det blir orden på sysakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Line Monica Grønvold

Jeg leser med interesse at flere har problemer med å komme inn på det forgjettede land, dvs. de forespeilede kirkeboksidene.Men jeg kan stadig ikke forstå hvorfor enkelte skriver kvasse svarinnlegg, med henvisning til at 'dette og hint' har vært besvart tidligere. Ja vel, men vær da så vennlige å referere et nummer på innlegg det henvises til svar i. Noen av brukerene har åpenbart god oversikt over trådene her.Er man, som meg, inne på dette forumet fra tid til annen, slår man (jeg) ikke opp på ethvert av de innleggene som har passert. De færreste har vel tid og anledning til å lese alt - man luker vel gjerne ut noe spesielt interessant, med en aktuell eller konkret tittel.Så vennligst, vær litt overbærende med oss 'klagere' også, da. Flere skriver jo innlegg i umiddelbar frustrasjon. Og de fleste må vel medgi at ventetiden er blitt lang, når vi håper, tror og halvveis forespeiles reparasjon og utbedring i nær fremtid. Det er jo, som andre tidligere har påpekt, innholdet som har fått tidfestet ferdigdato - ikke funksjonaliteten.Frustrerende er det, ikke minst, at man sitter og venter, og ser at sidene tilsynelatende er i ferd med å lastes opp - uten at dette likevel skjer, og uten å få en konkret feilmelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.