Gå til innhold
Arkivverket

[#42887] Hva skjedde med Pauline hansdatter ,f 1879 fra Råde?


Gjest Erik Hov
 Del

Recommended Posts

Hei.Jeg har lenge prøvd å finne ut om min slektning Pauline Hansdatter ,født på Strømnes i Råde 1 Jun 1879 av foreldre hans Johnsen og kone Johanne Marie Mikaelsdatter. aren døde ca 1900 og moren i 1895. Pauline hadde lere søsken men bare 3 levde opp Olaves ,Kristine og Hans Anton ,de andre d tidlig. Det er ikke mye jeg vet om pauline. Hun bodde på Raade prestegård 1900 ugift da. Iølge utflytterlisten flyttet hun til Fredrikstad 1902 ,men var fortsatt på Raade prestegård 1903 da hun fikk en datter med Trygve Torgersen ,født ca 1881. han var da mek arbeider på Raade prestegård 1903. Datteren het Margit og var født på prestegarden 21 Aug 1903. jeg har vært i kontakt med etterkommere av Pauline`s søsken (Olaves og Kristine var halvsøsken) ,men de hadde ikke hørt om Pauline eller Margit. jeg har ikke klart å finne ut hvor det ble av Pauline og Margit ,men håper noen kan kaste lys over deres skjebne.Håper på svar.Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.