Gå til innhold
Arkivverket

[#42904] Peder Andersen, f. 1855? - frå Herøy til Bø i Dønna (Dønnes) - opphav og lagnad?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Denne huslyden finn me i FT1900 for garden Bø i Dønna (Dønnes) i Nordland:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Peder Andersen hf g Gårdbr. (Bygsel) Fisker 1856 Herø i Helg. NorMarie Hermansen hm g Gaardmandskone 1850 SognAnna Pedersen d ug %Tjenestepige% 1880 DønnesMartin Pedersen s ug Fisker 1884 DønnesHerman Pedersen s ug Fisker 1887 DønnesAndreas Petersen el %hf% e Kaarmand 1823 Dønnes~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Marie Hermansen var fødd i Hafslo i Sogn 19.3.1850, men voks opp i Fagervika i Nesna. Vigsli til dette paret er ikkje innført i kyrkjebøkene for Nesna, men på Sigerstad i Nesna budde det i 1975 ein ung fiskar med namn Peder Mikal Bernhard Andersen, fødd i Herøy 1854. Kan det vera han som gifte seg med Marie??Marie Anderson døydde som enkje på Bø i Dønna 19.8.1932, men kvar vart det av Peder, og kven var han? Kvar og kva tid vart dei gifte?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei Lars!Fant dåpen til datteren Anna Maria Zahl i klokkerboka for Dønnes (skannet). Hun ble født 11.6.1880, døpt 8.8.1880. Foreldrenes navn: Peder Mikal Andersen, født 1854, og Maria Hermandsdatter, født 1850. Bosted: Bøe. Farens navn kunne kanskje da tyde på at han er identisk med Peder på Sigerstad.Mvh Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe og Gisle for interessante innlegg.Eg trur de har rett båe to. Eg fann sjølv Herman fødd i 1887, og då heiter faren Peder Mikal Bernhard Andersen! Derimot finn eg ikkje fødsli innført hjå FamilySearch og heller ikkje i Herøy prestegjeld, men det ser ut som det mangar fleire sider i kyrkjeboki for fødde 1854...No då mannen er identifisert, står det berre att å finna ein nøyaktig fødselsdato, og ein dødsdato...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei igjen Lars!Har sjekket konfirmasjonslistene for Nesna/Dønna (se skannet kirkebok) og jeg har funnet en Per Mikal Bernhard Andersen, konfirmert i 1870. Han er født 2.5.1854. Fødested: Stamnes. Foreldre: Anders Mathias Haagensen og pige Karen Jacobsdatter. I allefall tyder jeg navnene slik. Konfirmant nr. 7, s. 73 i Ministerialbok Nesna/Dønna 1865-1880.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe for glimrande ''research''! Eg er overvelda og svært godt nøgd! No er det berre lagnaden til Peder som står att, saman med vigsli til Peder og Maria (mellom 1875 og 1880)...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Etter mykje tålmot med dei skanna kyrkjebøkene fann eg endeleg dødsfallet til Peder Mikal Bernhard Andersen i Dønnes i 1924, so då er ogso det spørsmålet løyst.Vigsli til Peder og Maria har nok funne stad i Dønnes mellom 1877 og 1880, men nettopp denne perioden manglar på Digitalarkivet...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Frode for særs interessante opplysningar. Denne vigselsdatoen var verkeleg kjærkommen. Forresten, du har vel ikkje vigselsdatoar på søskeni til Maria Hermansen, Bendik og Britha (første ekteskap)...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.