Gå til innhold
Arkivverket

[#42924] Ønsker tydning af fødsel


Gjest Charlotte Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Charlotte Johansen

fødte Gulen side 61 nr. 32 Født 25. Maj 1896 dåb 19. April 1896 og I hjemmet 5. Juli Berent ...... Forældre Elias Ellingsen og ....Larsdatter Bopæl: Fibelsdal Vidner: Torkel Larsen Ivar Larsen .....Nielsen... Det er sådan jeg gør i Danmark, håber at det virker her også men ellers vil jeg da gerne vide hvordan. På forhånd tusinde tak Charlotte Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Det står vel: Født 25/5 døpt 19/7 (do= ditto som for de andre ovenfor) Bernt Sakarias, foreldre Elias Ellingsen 58 år og Raanvei ? Larsdat 57 år. Faddere G.Torkel Skram,Iver Larsen,Tj. Andreas Nilsen, H. Ingeborg Bastesdat, Elise Svendsdat. (Do = som de ovenfor - ægte).Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Herfindal Johannessen

Klokkerboken var ikke lett å tyde her nei. Det ser ut til at det først er skrevet Rasm(i)ne, så er det forsøkt rettet til noe jeg ikke klarer å tyde. MEN i kirkeboken til presten står det klart og tydelig at moren til Bernt Sakarias heter Borni Larsdtr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.