Gå til innhold
Arkivverket

[#42951] Feil i skifte Norge (dødsfall)


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Beklager du tok det som mas. Det var egentlig bare ment som en påminnelse da jeg så du hadde rettet en annen. Var vel litt engstelig for at den skulle bli oversett og forsvinne 'ned i kjelleren', og så borte vekk med'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Heilt i orden, Berit. Eigentleg tok eg det ikkje som mas. Det er heller slik at ein blir litt stolt av at folk børjar etterlysa rettingar alt etter nokre få timar. Eg vil helst at det skal vera slik at feil blir retta med det same. Det kostar like mykje arbeid om ein utset det ein dag eller to. Slik sett nærmar det seg sjølvskryt. Og det skal ein som helst halda seg langt borte frå. Eg burde eigentleg ikkje sagt noko anna enn at det var retta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Hansen

Hei.Når jeg går inn på lenken til Berit er Dagmar H. utheva, men 4 linjer over er Helga Cecilie (304813) reg. f 01.05.2006 død 05.02.2000 - ca 6 år negativ levetid.MvhKnut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.