Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Marit Herland

[#42952] Feil ReadString 1 2857728

Recommended Posts

Gjest Marit Herland

Denne feilen dukker opp (Døpte i Gran 1787-1804; Hadeland)når jeg søker på alle fars etternavn som starter med ER, og krysser av alle de fire alternativene som kommer opp. Den første siden med de 10 første navnene kommer opp, men når jeg trykker på NESTE SIDE, så kommer feilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marit Herland

Ikke som jeg kan se......? Og nå har jeg prøvd flere ganger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Eg måtte gå attende til ein tidlegare versjon av programmet i natt. Dermed forsvann Gran-reparasjonen. Men no er han komen på plass att.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marit Herland

Nå kom jeg et skritt videre, men så dukket dette problemet opp: Feil ReadString 1 12124160

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Magne Polden

Eg har opplevd stort sett det samme, med 'Døypte i Manger 1816 - 1880'. Eg har prøvd i går og i dag å få noko vetigt utav denne databasen, med både internet explorer og mozila firefox, uten å lykkast. Det siste eg no har er 'Feil ReadString 8 289'. Det bør vel og nemnast at der er ein masse uforståelige tegn i kolonnen med overskrift Id.Magne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

No burde beggevera i orden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Signe Marie Solheim

Det skjer også med 'Konfirmerte i Askøy 1903 - 1924'.Jeg søker på f.eks. 'Far' - Henrik. Da kommer alle Henrikene opp, men jeg klarer ikke å velge en av dem, da kommer feilen - med forskjellig Feil-nr. (Det går faktisk å velge enkelte av dem, men blir feil på mange)Mvh Signe Marie Solheim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

No burde det ha kome seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å, ja! Tusen takk! :) og god natt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å, nei... Det gjeld visst det same for 'Konfirmerte i Askøy 1890 - 1902' også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at det virker der også nå. Takk!- men når man kommer inn i databasen står det 'Døypte i Askøy 1890 - 1902' som overskrift. Og det er altså konfirmerte 1890 - 1902 vi finner der. Flisespikkeri, kanskje, men jeg ville bare si fra.Mvh Signe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anette Skogseth Clausen

Til Signe Marie Solheim,Tusen takk for at du ga beskjed. Databasetittel er rettet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.