Gå til innhold
Arkivverket

[#42952] Feil ReadString 1 2857728


Gjest Marit Herland
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit Herland

Denne feilen dukker opp (Døpte i Gran 1787-1804; Hadeland)når jeg søker på alle fars etternavn som starter med ER, og krysser av alle de fire alternativene som kommer opp. Den første siden med de 10 første navnene kommer opp, men når jeg trykker på NESTE SIDE, så kommer feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg måtte gå attende til ein tidlegare versjon av programmet i natt. Dermed forsvann Gran-reparasjonen. Men no er han komen på plass att.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Polden

Eg har opplevd stort sett det samme, med 'Døypte i Manger 1816 - 1880'. Eg har prøvd i går og i dag å få noko vetigt utav denne databasen, med både internet explorer og mozila firefox, uten å lykkast. Det siste eg no har er 'Feil ReadString 8 289'. Det bør vel og nemnast at der er ein masse uforståelige tegn i kolonnen med overskrift Id.Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Det skjer også med 'Konfirmerte i Askøy 1903 - 1924'.Jeg søker på f.eks. 'Far' - Henrik. Da kommer alle Henrikene opp, men jeg klarer ikke å velge en av dem, da kommer feilen - med forskjellig Feil-nr. (Det går faktisk å velge enkelte av dem, men blir feil på mange)Mvh Signe Marie Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Ser at det virker der også nå. Takk!- men når man kommer inn i databasen står det 'Døypte i Askøy 1890 - 1902' som overskrift. Og det er altså konfirmerte 1890 - 1902 vi finner der. Flisespikkeri, kanskje, men jeg ville bare si fra.Mvh Signe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.