Gå til innhold
Arkivverket

[#42991] Hermund Jordanger's born frå Hafslo - ny søskenflokk til Valdres på 1690-talet?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eit skifte frå Skjerdal i Aurland frå 1730 fortel oss m.a. at gardbrukar Hermund Larsson på Joranger nedre i Hafslo, som døydde kring 1696, hadde etterlate seg fire søner:* Lars Hermundson* John Hermundson* Knut Hermundson* Anders HermundsonDesse brørne må alle vera fødde i Hafslo i 1680- og 1690-åri, men ingen av dei er å sjå i Sogn i manntalet frå 1701. Kan dei, liksom fleire andre på den tidi, vera farne om fjellet til Valdres, til dømes til Nord-Aurdal??Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Terje Tandsether

En del av de eldste kirkebøkene for Valdres er dataregistrert for mange år siden. Jeg har undersøkt følgende:-Viede Aurdal 1692-1760-Døde Aurdal 1695-1782-Viede Slidre 1724-1814-Døde Slidre 1724-1814-Døde Vang 1730-1808Ingen av de 4 Hermundsønnene er nevnt i disse kildene. Det er derfor lite trolig at brødrene kom til Valdres.Jeg antar at skiftet er innført i ytre Sogn skifteprotokoll, men i tillegg har jeg sett at saken også er nevnt i tingboka for indre Sogn i 1730 (uten at jeg noterte noe), kanskje med tanke på å finne de rette arvingene. Kan hende det er flere opplysninger i tingboka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Terje for innlegg om dette tema.Tingboki for indre Sogn er undersøkt to gonger, og der står det ikkje noko om bustadane til desse gutane frå Joranger. Derimot har eg ikkje sjølv undersøkt skifteprotokollen for ytre Sogn, so kanskje det hadde vore ein tanke å undersøka nøyaktig kva som står der.Kanskje brørne flytte til Hallingdal eller Gudbrandsdalen i staden for Valdres?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Anders J. Moen

Margit Ivarsdtr. myljo Rotneim på Gol er gift med Hermund Larsson Normann født på Vestlandet i følge Østro.Descendants of Hermund Larsson Normann 1 Hermund Larsson Normann b: in Vestlandet d: Abt. 1720 in Gol, Buskerud Occupation: Gårdbruker .. Margit Ivarsdtr. myljo Rotneim b: in Gol, Buskerud d: Bef. 1729 in Gol, Buskerud 2 Lars Hermundson Rotneimsøyn b: 1685 in Gol, Buskerud d: 1756 in Gol, Buskerud .. Gunvor Knutsdtr. Sveinsgarden Sire b: 1701 in Gol, Buskerud d: 1782 in Gol, Buskerud 2 Margit Hermundsdtr. Rotneimsøyn b: Abt. 1686 in Gol, Buskerud d: 1764 in Gol, Buskerud 2 Birgit Hermundsdtr. Rotneimsøyn b: Abt. 1688 in Gol, Buskerud d: Bef. 1747 in Ål, Buskerud .. Hans Andersson Storlien b: in Ål, Buskerud d: 1747 in Ål, Buskerud ' 2 Ivar Hermundson Rotneimsøyn b: Abt. 1690 in Gol, Buskerud d: 1769 in Gol, Buskerud .. Birgit Ivarsdtr. Gutigarden Rotneim b: Abt. 1690 in Gol, Buskerud d: 1770 in Gol, Buskerud 2 Knut Hermundson Rotneimsøyn b: Abt. 1692 in Gol, Buskerud d: Bef. 1769 in Gol, Buskerud 2 Sara Hermundsdtr. Rotneimsøyn b: 1694 in Gol, Buskerud d: 1765 in Gol, Buskerud .. Johannes Helgeson Stake b: 1707 in Gol, Buskerud d: 1750 in Gol, Buskerud Occupation: Gårdbruker 2 Anfinn Hermundson Rotneimsøyn b: 1698 in Gol, Buskerud d: 1754 in Gol, Buskerud .. Dorte Halvorsdtr. b: Abt. 1700 d: 1776 in Gol, Buskerud *2nd Wife of Anfinn Hermundson Rotneimsøyn: .. Kari Steingrimsdtr. Puste b: 1706 in Gol, Buskerud Dette kan være mannen. Jeg finner Lars og Knut i ungeflokken, men ikke Jon og Anders. Paret khar stor etterslekt i Hallingdal og USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.