Gå til innhold
Arkivverket

[#42994] Pauline Mathisen född 2/3 1868 iRakkestad


Gjest Irene Persson
 Del

Recommended Posts

Gjest Irene Persson

Jag söker föräldrar och om det finns syskon till Pauline och deras födelsedata. Pauline är min farmor och min pappa är född i Kristiania numera Oslo den 6/6 1899. Tacksam för alla uppgifter. Irene Persson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Kristiansen

Hei Irene ! Jeg finner Pauline (Andreasdatter) født 02.03.1868 - døpt 13.04.1868 i Rakkestad kirke. Foreldre : Leier Andreas Mathisen, Gjølstad Plads og hustru Karine Pedersdatter. Kilde: Kirkebok Rakkestad Ved F.T. 1865 bor familien på Berger vestre i Eidsberg. De har da en sønn, Martin Julius Andreassen. Han er født i Rakkestad 8.juli 1865 - døpt 30.07.1865 i Rakkestad kirke. Kilde: Kirkebok Rakkestad.Hans far Andreas Mathisen er da Inderst på Ringsby. Søk på Berger vestre ved F.T. 1865 så ser du resten av familien til Andreas Mathisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håkon Havik

Hei IrenePaulines farfar Mathis Andersen (som bor sammen med familien ved folketellingen i 1865) er min tipp-tipp-oldefar. Dermed var vel min oldemor som het Karoline niesen til din farmor Pauline. Kanskje de kjente hverandre?Jeg har ikke så mye mer info dem, men vet at de bodde i Skjeberg på midten av 1870-tallet.Hvis du skulle være interessert så har jeg en del info om slekten til Mathis Andersen. I så fall kan du kontakt med meg på epost hakon.havik@lydbokforlaget.noHilsen Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irene Persson

Ett hjärtligt tack för svaren jag fått från er! Kanske att jag kan finna flera svar på mina frågor. Ännu en gång hjärtligt tack Irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.