Gå til innhold
Arkivverket

[#42998] Skifte indre Sogn 1780 (Settre)


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Det vart 7.10.1780 (Skifteprotokoll indre Sogn 8b, pag. 611) halde skifte etter Kari Olsdotter Settre. Mellom ervingane hennar var to avlidne søstrer:* Martha Olsdotter, og* Anna OlsdotterBåe var avlidne, men let etter seg born.Er det mogeleg å få greie på kva som står i originalen om desse søstrene og borni deira, inklusive eventuelle bustader?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Martha Olsdatter hadde ifølge innledningen etterlatt seg en sønn Ole Torbiønsen, men i utlodningen heter han Ole Asbiørnsen. Han var myndig og til stede, men det står ikke gardsnavn.Anna Olsdatter hadde etterlatt seg sønnene Christen Pedersen, Ole Pedersen og Lars Pedersen, alle myndige og til stede, men uten at det står gardsnavn i protokollen, og datteren Martha Pedersdatter, 53 år, med Erich Heggestad som formynder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for interessant svar.Eg saknar ein person her som er medteken i databasen, men som du ikkje nemner:Anna Olsdotter skal òg ha hatt ein son Lars Pederson?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for oppdatert informasjon som no høver med kva eg trudde...Skiftet inneheld likevel openberre feil. Martha heitte eigentleg Mari, og sonen hennar, Ole Torbjørnson, døydde kring 1770, men let etter seg fleire born. Pussig at ikkje dette er notert i skiftet...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.