Gå til innhold
Arkivverket

[#43021] Caroline Mathilde Timmermann, fødd i Stange 1820, gift 1843 - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Caroline Mathilde, kjend som Mathilde Timmermann, skal vera fødd i Stange kring 1820 og gifte seg på Vallset i Hedmark 27.12.1843 med tollassistent Jørgen Jørgenson Schjølberg på Nor vestre i Vinger.Men kven var denne Caroline Mathilde? Kan ho ha vore ei søster Christian Anker Cornelius Jacobson Timmermann, fødd på Hedmarken 1816, som i 1841 gifte seg i Aker?Kvar i Stange budde i so fall denne Jacob Timmermann?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her er vel familien i Vinger, på gården Holt, i 1865 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=115&filnamn=f60421&gardpostnr=768&personpostnr=4790&merk=4790#ovre>LenkePå nettsidene til Norsk Slektshistorisk Forening finner jeg Jacob Timmermann blant examinati juris 1736-1814:Timmermann, Jacob, 23 juni 1804: bekvem. Pract. 3 Juli s. å.: vel. (Underrettsprokurator. Rådstueskriver i Bergen.)Det er to gutter med etternavn Timmermann som dør i hhv. 1821 Lenke og 1825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Ad innlegget 2 til Rune: Her er sønnen Thomas Peter, døpt i Stange 1.6.1814:Thomas Peter Christening: 01 JUN 1814 Stange, Hedmark, NorwayFather: Jacob TimmermannMother: Petronille Krytz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune og Grethe for flotte og informative innlegg. Med dette har eg fått svar på båe spørsmåli mine, og problemet er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.