Gå til innhold
Arkivverket

[#43030] Skifte indre Sogn 1711 (Echeberg)


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Skifteprotokoll indre Sogn 3, pag. 155 frå 6.6.1711 syner skiftet etter Olle Echeberg i Hafslo.Basen på nettet syner for meg ''underlege'' arvetilhøve:* enkja Brithe* bror Anders [Trondson] Molland* bror, mann Peder [Knutson] Kindzerdahlen* bror, mann Thorben Knudzen* bror, mann Bendix [Knutson] EchebergEtter mine opplysningar heitte parfolket her Ole Johnson Eikeberg og Britha NN, og denne Britha vart som enkje attgift med nemnde Bendik Knutson!Peder og Torbjørn var brørne hans, men Anders Trondson Molland har ikkje noko med dei å gjera...Korleis ser eigentleg dette skiftet ut?Ole og Britha hadde nok minst ei dotter i lag, og dessutan hadde Ole to eller tre born frå eit tidlegare ekteskap. Var buet fallitt??Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi og eventuelle tolkingsforslag!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg forstår at dette skifte ikke er helt lett å tolke! Men Anders Molland var lagverge for enken, og synes også å ha vært hennes bror, mens den salige Mands Brødre og Arfvinger er Peder Kindzedahlen, Thorben Knudzen og Bendix Echeberg.Boer var fallitt, men siden benevnelsen på brødrene er 'Arfvinger' bør det ikke ha vært noen nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for eit svært oppklarande svar. Då fell ''brikkane'' på plass, sjølv om det var nokre born på garden me ikkje har foreldre til...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.