Gå til innhold
Arkivverket

[#43037] Foreldrene til Kristina Abelsdtr. ?


Gjest Harald Skogli
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald Skogli

Hvem var foreldrene til Kristina Abelsdtr.som gifta seg med Villum Nilsen 19.sep.1819 i Karlsøy. Hun oppgis å være fra Nesne sogn, men jeg har vansker med å finne henne.Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Johansen

Denne Christiana Petrina Abelsen,Rødøy,1801-tellingen,er vel den samme som jeg jeg da finner på FS IGI: Christiana Petrina Abelsen,døpt 24/3-1793,Lurøy,Nordland. Far: Abel Olsen.Mvh Anita Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Skogli

Hei.Kristina Abelsdtr. ble konf. 23.jul.1815 i Karlsøy. Hun bodde da i Stakvik på Reinøy i Karlsøy, - var 18 år, så hun skulle da være f.ca 1797 ?? Lurøy tilhørte vistnok Nesne sn. på denne tida, så det kan jo være dama i forrige innlegg ?mvh Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Harald Skogli

Christiana Petrina Abelsdatter gift 10.november 1833 i Lutøy kirke med Peder Christensen f. ca.1799 Okstind, Lurøy. (Frode's slektsider)....Så anene til Christina Abelsdatter (f. i Nesne sn.) nevnt i Karlsøy med far Abel Olsen er fremdeles er en gåte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hill-Gunn Jensen

Kan det være denne Kristina?1. ste Søndag efter Hellig 3 Konger Messefald døpes Abel Andersøn Andfiskvandets B. Kristina. LenkeMvh Hill-Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.