Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Birger Skjønhaug

[#43069] en hard nøtt i oppland

Recommended Posts

Gjest Birger Skjønhaug

Hallo. Jeg leter etter Hvor er Aagot f.18.03.1914 født.Klara Kristiansdatter f. 14.01.1899 i Hov i Land fikk en datter 18.03.1914 som hette Aagoth....hennes far er ukjent, mulig han heter Hansen. Jeg vet ikke hvor i norge Aagot er født, men mest sansynlig er det i oppland ett eller annet sted...Mvh Birger S.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Birger Skjønhaug

....videre så tror jeg Aagot fikk selv 4 barn med 2 forskjellige menn....den første i 1934 (Inger Lise) . de 3 andre er ikke sporet opp....Birger S.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Birger Skjønhaug

Jeg tror det er en kobling mot familenavnet rasmussen i Søndre Land...men jeg finner ikke koblingen her....Mvh Birger S.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Birger Skjønhaug

Kjempegreier.....takk til begge to, info er notert.. Sliter fortsatt med å finn hvor Aagoth er født......jeg vet hun er født 18.03.1914, men vhor ???Mvh Birger S.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marit Nyhus

HeiPå Digitalarkivet under dødsfall i Norge finnes en Ågoth Hansen født 18/3-1914 død i Drammen 15/11-1993. Kan være verdt å sjekke ut denne. Prøv å kontakte Drammen kirkelige fellesråd for å høre om de har oversikt over hvor denne damen er født.Lykke til.Marit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Birger Skjønhaug

hallo.takk for det... og takk skal du ha for tipset Marit Nyhus. Det er denne dama vi snakker om ja....Mvh Birger S.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Birger Skjønhaug

hallo igjen.Hvor fant du den basen ( dødsfall i norge )Mvh Birger S.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive