Gå til innhold
Arkivverket

[#43069] en hard nøtt i oppland


Gjest Birger Skjønhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Skjønhaug

Hallo. Jeg leter etter Hvor er Aagot f.18.03.1914 født.Klara Kristiansdatter f. 14.01.1899 i Hov i Land fikk en datter 18.03.1914 som hette Aagoth....hennes far er ukjent, mulig han heter Hansen. Jeg vet ikke hvor i norge Aagot er født, men mest sansynlig er det i oppland ett eller annet sted...Mvh Birger S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Skjønhaug

....videre så tror jeg Aagot fikk selv 4 barn med 2 forskjellige menn....den første i 1934 (Inger Lise) . de 3 andre er ikke sporet opp....Birger S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Birger Skjønhaug

Jeg tror det er en kobling mot familenavnet rasmussen i Søndre Land...men jeg finner ikke koblingen her....Mvh Birger S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Skjønhaug

Kjempegreier.....takk til begge to, info er notert.. Sliter fortsatt med å finn hvor Aagoth er født......jeg vet hun er født 18.03.1914, men vhor ???Mvh Birger S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Nyhus

HeiPå Digitalarkivet under dødsfall i Norge finnes en Ågoth Hansen født 18/3-1914 død i Drammen 15/11-1993. Kan være verdt å sjekke ut denne. Prøv å kontakte Drammen kirkelige fellesråd for å høre om de har oversikt over hvor denne damen er født.Lykke til.Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.