Gå til innhold
Arkivverket

[#43128] Dødsmelding Bergen 1942 m.m. (Slåtten)


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Lista over dødsmeldingar for Bergen syner at:Alma Marie Slåtten døydde 29.1.1942.Ifølgje slekti skal Alma vera avlidi under opphald på Herdla.Eg veit at ho var gift med Finn Andreasson Slåtten som døydde i Bergen 8.4.1959. Dei fekk to born.Er det mogeleg å få greie på:* Yrket til Finn Slåtten (politimann?)?* Kva er oppgjeve som fødselsdato for Alma Marie, eventuelt med hjelp av Folkeregisteret?* Dødsstaden for Alma (kvar i Herdla?)?~~~~~I 1912 er Alma ein del av denne huslyden, busett i Sydnesgaten 7b, 2. etasje:~~~~~~~~~~~~~~~~SKAAR, Ragna, f. Hafslo 6.1.1858, innfl. 1882, enkjeANDERSEN, Judit, f. Bergen 22.6.1899ANDERSEN, Alma, f. Bergen 27.12.1905~~~~~~~~~~~~~~~~Judit og Alma var fosterdøtrer av Ragna, men eg finn ikkje Alma i fødselsregisteret for Bergen, med mindre det er denne jenta:Alma Marie, fødd u.e. 27.8.1905 av matros Olaf Sørensen og Inga Larine Ellingsen, busett nettopp i Sydnesgaten 7b.* Er det mogeleg å stadfesta identiteten til Alma Marie?* Er det mogeleg å finna vigsli i Bergen for Alma Marie [Andersen] og Finn Slåtten?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Finn Slåtten var lagerarbeider da han døde, kontorist da han giftet seg 18. februar 1928. Han hadde ved sin død to barn fra første og en datter fra andre ekteskap.Vielsen mellom Finn Slåtten og Alma Marie Sørensen (Andersen) skjedde hos Byfogden i Bergen. Hun var født 24. august 1905 (i Stavanger ifølge en kilde, i Bergen i de andre) som datter av matros Olaf Sørensen og Inga Larine Ellingsen. Han var sønn av politikonstabel Andreas Slaatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for svært gode og interessante opplysningar!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.