Gå til innhold
Arkivverket

[#43138] Ny server for skannede kirkebøker på vei


Gjest Bent Vangli
 Del

Recommended Posts

Gjest Marie Stephensen

Til og med ISDN går raskt nå, dette hadde jeg ikke trodd, det er utrolig bra !!! Ordentlig gøy å åpne en kirkebok igjen.Marie Stephensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf A Fæster

Hei !Får dette opp ved å opne for skanna kyrkjebøker nå i morgentimene. Det har fungert helt flott den tiden det varte, håper dette er bare en liten feil, TUSEN TAKK til dere i DA for kjempearbeidet dere gjør med kirkebøkene tiljenngelig for oss brukere.Mvh. Rolf A Fæster. Bad Gateway The proxy server received an invalid response from an upstream server.Apache/2.0.58 (Unix) DAV/2 PHP/5.1.4 Server at www.arkivverket.no Port 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Johansen

Hei.Dette er kjempeflott. Prøvde akkurat nå og brukte 3sek. på å åpne første kirkebokside.Gratulerer og tusen takk.Mvh Anita Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Selland

Julaften kom tidlig i år!!!!! Det går så det suser å bla i kirkebøkene nå. Tusen tusen takk til dere som har jobbet med å gi oss dette tilbudet. Stoooor klem fra Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Vangli

Hei. Jeg jobber kontinuerlig med 'tuning' av systemet. Akkurat nå ser det ut som jeg har fått fjernet en kinkig flaskehals. Responstiden ble umiddelbart kraftig redusert, spesielt under tung belastning. Heldigvis, man lærer så lenge man lever :-) Mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Steinar Bergli

Gratulerer med at prosjektet (ny server) er på sporet igjen! ..og akkurat i tide til slektsforskerdagen.Bra jobbet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Solli

Gratulerer, - og tusen takk! Nå går det så det suser. Jeg har fått unna mer på et par dager enn jeg fikk gjort det siste halvåret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.