Gå til innhold
Arkivverket

[#43141] Vielse i Asker 1803


Gjest Ingunn Randa Dahl
 Del

Recommended Posts

Gjest Ingunn Randa Dahl

Er det noen som har tilgang til kirkebøkene for vielser i Asker i 1803. Lenke Jeg er intressert i hva som står om foreldrene til Gulbrand og Marthe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Stephensen

Hei !Her er vel Marte Giertsdtr i FT 1801 ? LenkeI følge FS så er hun født i Asker med foreldre Giert Jørgensen og Anne Jacobsdtr., dette må jo sjekkes.Marie Stephensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingunn Randa Dahl

Har dessverre hatt ett uhell, som gjorde meg forhindret fra å komme meg på nettet på ett par dager, har derfor heller ikke kunnet svare.Ihvertfall, tusen takk for svar. Tror kanskje jeg har vært på villspor når det gjelder Gulbrand. Har begynt å undersøke fadderene, og behøver litt hjelp med tyding av fadderene til datteren Maren f.1816, øverst til høyre.[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?urnread_imagesize=full&info=ingen&hode=nei&show=35&uid=283838&js=j>LenkeOg også til datteren Anne Magrete f.1820, nr 62 i denne lenken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.