Gå til innhold
Arkivverket

[#43157] Kan nokon hjelpa meg med bygdebokoppslag i Gaular, Sunnfjord (Myrmæl)?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

I forlengingi av tema #38851 (som etterkvart er vorte litt ''uoversiktleg''), ønskjer eg å spørja direkte om ein eller annan med tilgjenge til bygdeboki for Gaular i Sunnfjord kan hjelpa meg med eit oppslag?Ingebrigt Larsson skal vera fødd på garden Myrmæl i Gaular, truleg ein gong på 1730-talet, og tok visstnok over som gardbrukar på Myrmæl etter foreldri sine og døydde der i 1776.* Kan bygdeboki stadfesta denne utsegni?* Kva er oppgjeve som (omtrentleg) fødselsår for Ingebrigt Larsson?* Og endeleg, fulle namn på foreldri til Ingebrigt Larsson, og kva gardar dei kom ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg gløymte eit spørsmål i denne samanhangen:* Ingebrigt Larsson Myrmæl var gift med Kari Aslaksdotter frå Dingsøyr i Fjaler - er det i bygdeboki for Gaular antyda eit fødselsår for Kari?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg har no fått greie på at bygdeboki for Fjaler er svært ''sparsommeleg'' med opplysningar om denne huslyden. Det vert fortalt at Ingebrigt berre i nokre få år var gardbrukar på Tunet av Myrmæl, og han ser ikkje ut til å vera derifrå...So då er det eit spørsmål om nokon dreg kjensel på denne personen og kan fortelja meg kvar han kom ifrå? Kven var foreldri hans?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Kari Aslaksdatter Dingsøyr f. ca. 1742 var datter til Aslak Bendiksen og kona Ragnhild Olsdatter Dingsøyr i Fjaler (det ble holdt skifte etter Ragnhild på 1750-tallet).Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Kenneth for nytt innlegg. Opphavet til Kari Aslaksdotter (Dingsøyr) er nok kjent frå tidlegare (sjå m.a. tema #38851), men det synest vera vanskeleg å spora opphavet til denne første mannen hennar...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.