Gå til innhold
Arkivverket

[#43161] Søker folk fra Hallingdalen


Gjest Nina Laugerud
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Laugerud

Søker etter Sissel Fossgård født ca 1900-20 fra Geilo (?), hennes mann og familie bakover.Vanskelig å finne noe, lite kirkebøker ute. Søker også familien Olaf(?)Bakko født ca 1880-1910 fra Ål/hol/Geilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Åge Strøm

Du bør gå i biblioteket å låne bygdebøkene Folk og Fortid i Hol av Reinton. 7 bind hvorav bind III - VII omhandler gard og slekt. Fossgard finner du i bind VII. Mvh. Olav Åge Strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Solberg

Du kan finne Sissel Fossgård, f. Juven (min kusine) sin morsslekt ved å gå inn påhttp://home.online.no/~ottasolb/og velge 'slektstre' - Dynamic Family Tree - og søke navnet Juven Sissel. Hennes mor Gro Juven var min tante, defor kan du også velge 'anetavle' og finne anene til Elling Torsteinson Solberg som selvfølgelig også blir anene til Gro Torsteinsdtr. g. Juven.Mvh Ottar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Laugerud

Takk for all hjelp. Her er jo masse på Fossgård! Men ingen som vet mer om Bakko? Tror det kan være han Olev 1880 som er riktig, og at slekten jeg søker er videre med hans sønn Olav...? Jeg søker på vegne av venner som vil sette opp slektstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.