Gå til innhold
Arkivverket

[#43165] Vigsel i Bergen 1926/1942? (Lunde)


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

LUNDE, Karoline ''Lina'' (f. Hafslo 1900) og JOHANNESSEN, Lars Hilmar (f. Bergen 1903) skal vera vigde i Bergen kring 1926LUNDE, Emma Ragnhilde (f. Hafslo 1902) og LARSEN, Andreas Olai (f. Askøy 1910) skal vera vigde i Bergen eller på Askøy (Davanger) kring 1942Er det mogeleg å få opplysning om dei nøyaktige datoane (og stadene) for desse vigslene?Let det seg òg gjera å finna ut kva tid dei to søstrene flytte til Bergen?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Vi finner vielsen mellom Emma Ragnhilde og Andreas Larsen i klokkerbok for Askøy. Vielsen fant sted 11. juli 1942 hos sorenskriveren.Vi finner ikke henvisning til Karoline Lunde blant gifte i Bergen i registeret hos Bergen folkeregister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve og Arnfrid for interessante og nyttige innlegg.Kan det vera til hjelp å finna vigsli til Karoline ''Lina'' Lunde og Lars Hilmar JohanneSen om eg fortel at dei budde på Kronstad og at Karoline ''Lina'' døydde 28.7.1971?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Emma blei utdanna sjukepleiar ved Lungegården sykehus i Marken på 30-tallet, og kom til Askøy rundt 1936-1937.Lina og Lars hadde 2 søner, ein sønn på østlandet (lærer, lever), Leon Johannessen (død) arbeidet på Wesselstuen og hadde familie.Lina og Emmas andre søsken:Ei søster til budde i Bergen og var ugift.Karl, bror, budde og i bergen og hadde familie.Ola Lunde, bror, budde i sandnes, ingen barn.Olga og Gudrun budde på Lunde, ugifte.Du har vel dette frå før, men tok det no med.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Arnfrid for nye interessante opplysningar.Eg har eitt stort problem med denne huslyden:Emma hadde òg ein halvbror Peder Ingebrigtson Lunde, fødd i Hafslo 3.1.1891. Han flytte til Bergen, og eg har fått opplyst at han døydde ugift 7.12.1967, men kan ikkje finna dette dødsfallet i Bergen. Du veit vel ikkje tilfeldigvis kvar han vart av?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Det bor en Peder Lunde i Baglergaten 4 B i 1924-1925, og der er ingen andre på den adressen med Lunde-navnet, så det kan være han. Arbeidsformann. Men jeg undersøker det litt nærmere.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg vil gjerne i dag få henta fram att dette problemet.Er det mogeleg å finna denne vigselsdatoen til Karoline ''Lina'' Lunde og Lars Hilmar JohanneSen frå kring 1926 utifrå opplysningi om at dei budde på Kronstad og at Karoline ''Lina'' døydde 28.7.1971?Eg takkar so mykje for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Lars;Lina og Lars Hilmar var ikke gift da de fikk sin første sønn, 20/11-1927, iflg dåpopplysningen skulle de bli viet 5/12 samme år, altså i 1927. Skal finne det også...Lars Hilmar står oppført med adr Von der Ohes vei 3 og Lina leier i Stemmeveien. Hun er f 1900 og han 1902, hhv Hafslo og Bergen. Får jeg e-postadressen din kan jeg sende deg kirkeboksidene.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Arnfrid for interessant melding! E-posten min er lars.e.oyane@sdsl.noMed venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I følge skannet ministerialbok for Domkirken i Bergen 1921-1937, folio 93 post 132 giftet Pakkhusarb. Lars Hilmar Johannessen f.19.01.1903 seg 03.12.1927 med pige Karoline Lunde f. 02.03.1900 i Fet. Hans far var D/S Fyrbøter Lars Johannessen og hennes far var Kristoffer Ellertsen Lunde. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.