Gå til innhold
Arkivverket

[#43176] Feil hentglobal ferdig.


Gjest Litta Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Det er uråd å sei utan at eg får eit eksempel. Meldinga fortel meg på ein litt kryptisk måte kvar i systemet det går galt, men ikkje noko om kva feilen består i. For å fram det må eg gjera det same som du har gjort. Når eg kjører på eigen maskin vil eg kunna få fram opplysningar som set meg i stand til å finna ut nøyaktig kva somm er problemet. Det eg kan sei i dette tilfelle er at det normalt er kommunikasjonsproblem. I så tilfelle vil det gjerne hjelpa å gjera det heile ein gong til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Litta Olsen

Beklager at jeg ikke tok opp tråden tidligere. Jeg var litt usikker på hva jeg skulle gjøre, for jeg får ofte opp slike feilmeldinger og det er uråd å følge opp alle. Det ville tatt for mye tid. Men jeg lurer på om feilen av og til er på min side. Jeg bruker Mac og Safari, så hvis noen har liknende erfaringer, hadde det vært fint å høre om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.