Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Morten Strøm

[#43182] Harald Bull Jansen f ca 1885-1890 (Oslo?)

Recommended Posts

Gjest Morten Strøm

Hei.Er det noen som kjenner bakgrunnen til denne karen? Han ble gift med min farmors søster, Alette Larsen Sanderud i fra Nes Romerike. De bodde på en plass som heter Heggli i Nes. Familie historie sier at han var i slekt med Tostrup og at han og Alette besøkte slekt i Oslo på Uranienborg Terasse. Er det noen som kan hjelpe med dette?Mvh Morten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Morten Strøm

Hei, og takk for tipset. Forsøkte å gå inn på de scannede sidene, men det gikk forferdelig sakte. Til slutt hang det uten at sidene viste noe som helst.Mvh Morten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Magnhild Undhjem

Hei! Ser at du etterlyser opplysninger om Harald Bull Jansen. Jeg har masse oplysninger om han. da han er min oldefar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Morten Strøm

Hei. Det var artig. Fint om du kunne dele disse opplysningene, da jeg har drevet litt slektsforskning de senere årene, og prøver å få alle på plass. Min far husker Harald godt, da han var gift med min fars tante, så han ville også syntes det var morsomt å høre mer. Hvis du vil, så kan du gjerne sende til min provate mail adresse, som er mor-stroalfakrøllonline.noMvh Morten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive