Gå til innhold
Arkivverket

[#43182] Harald Bull Jansen f ca 1885-1890 (Oslo?)


Gjest Morten Strøm
 Del

Recommended Posts

Gjest Morten Strøm

Hei.Er det noen som kjenner bakgrunnen til denne karen? Han ble gift med min farmors søster, Alette Larsen Sanderud i fra Nes Romerike. De bodde på en plass som heter Heggli i Nes. Familie historie sier at han var i slekt med Tostrup og at han og Alette besøkte slekt i Oslo på Uranienborg Terasse. Er det noen som kan hjelpe med dette?Mvh Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

I 1900 er det en Ole Johannsen i Kristiania som har en sønn født 1890 med fornavnet Harald Bull [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1900&knr=0301&kenr=255&bnr=0006&lnr=04>Lenke. Familien bor i Motzfeldtsgate som vel tilhørte Grønland menighet. Du kan ev. sjekke skannet ministerialbok for Grønland nr. 9 1888-1893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Strøm

Hei, og takk for tipset. Forsøkte å gå inn på de scannede sidene, men det gikk forferdelig sakte. Til slutt hang det uten at sidene viste noe som helst.Mvh Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Magnhild Undhjem

Hei! Ser at du etterlyser opplysninger om Harald Bull Jansen. Jeg har masse oplysninger om han. da han er min oldefar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Strøm

Hei. Det var artig. Fint om du kunne dele disse opplysningene, da jeg har drevet litt slektsforskning de senere årene, og prøver å få alle på plass. Min far husker Harald godt, da han var gift med min fars tante, så han ville også syntes det var morsomt å høre mer. Hvis du vil, så kan du gjerne sende til min provate mail adresse, som er mor-stroalfakrøllonline.noMvh Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.