Gå til innhold
Arkivverket

[#43183] helche pedersen bøe


Gjest miriam kraft
 Del

Recommended Posts

Gjest miriam kraft

Finn Bratland, BergenHar hatt pause fra slektsforskningen lenge. Håper på bedre tider. Fra FamilySearch har jeg fått vite at Helche er født i Bergen(her står 1783) men det tror jeg ikk er riktig. Ingen av hennes barn r oppkalt etter den mor du har, Borni. Da FHelche og Johannes vle viet i 1802 var hun titulert mademoiselle ogikke 'pige' som var mer vanlig. Kanskje kommer hun fra en fin familie? Har du kjennshap til en Petriche Lovise Pedersen Bøe. Hun er født i Bergen 1791 og er altså mye yngre enn Helche,men hun var fadder for Helches barnebarn i 1832 for min oldemor. Jeg skal når jeg får tid gå på Riksarkivet og lete i alle Bergens kirkebøker fra 1776 og jutover for å prve å finne den rette. Finner du ut noe mer får du gi lyd fra deg. TÅLMODIGHET ER EN DYD.Miriam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.