Gå til innhold
Arkivverket

[#43195] Gabriel Mattias Osmundsen og Margrethe Abrahamsdatter


Gjest Roy Øivind Hetland
 Del

Recommended Posts

Gjest Roy Øivind Hetland

Prøver igjen. Er det noen som har opplysninger om Gabriel Mattias Osmundsen og Margrethe Abrahamsdatter i tidsrommet mellom 1849 og 1865? Margrethe Abrahamsdatter f. 13.12.1825 Vestbø,Sandeid,Vindafjord Gift 10.04.1849 i Sandeid kyrkje med Gabriel Mattias Osmundsen f. 23.05.1826 Finnestad,Frue Sogn,Stavanger Hun flyttet i 1849 til frue sogn.(Kirkebok Utflytta Sandeid i Vikedal 1816-1863) I folketellingen 1865 Lenke står Margrethe Abrahamsdatter som gift med Rasmus Olsen.Mvh. Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Gabriel M. Osmundson og Margrete Abrahamsdtr. får en datter, Gurine Margrete 23.3.1851 i Hetland, Randaberg. Se vedlegg. Mvh. Johan Arthur Hansen

bilete1427.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Jeg tror at Gabriel må ha dødd mellom 1851 og 1856 da neste barn, Marta ble født i Stavanger. Det er desverre lite opplysninger som ligger ute på FS fra Stavanger - Hetland området av en eller annen grunn. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roy Øivind Hetland

Tusen takk Johan Arthur for at du fant dette for meg, får håpe at de snart legger ut mer kirkebøker fra Stavanger, så eg sleppe å GÅ heilt ner te arkivverket. :-)Mvh, Roy Øivind Hetland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.