Gå til innhold
Arkivverket

[#43203] Græsjar Steffensen og Berthe M Jørgensdtr i Torvestad


Gjest Monica Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Monica Johansen

Jeg finner Græsjer Steffens. og Berthe M Jørgensd. i 1865 tellingen for Torvestad. Græsjar skal være født på Torvestad/Utsira ca 1802-05. Berthe skal være født i Torvestad (usikker på hvilket sogn) ca 1808.De gifter seg i følge familysearch 6 jul 1834 enten i Utsira/Torvestad eller Skåre/Haugesund.Hvis det er noen som har bygdebok eller på noen som helst annen måte kan sjekke når disse blir født og når de gifter seg hadde jeg vært meget takknemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Gresjar Steffensson dpt. 3.11.1805 på Tornes i Skåre gift 1834 med enken Berte Marie Jørgensdtr. f.9.7.1808 i Nordvik på Utsira. Jeg har mye opplysninger om denne slekta hvis du trenger opplysninger. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica Johansen

Hadde satt pris på alt du har jeg ettersom denne delen av slekta har gitt meg stort hodebry så langt :) Har du mulighet til å sende pr e-post?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Jeg kan sende deg dette på mail hvis du sender en mail til jo.art@online.no Hvem av barna til Gresjar og Berte er du i slekt med? Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.