Gå til innhold
Arkivverket

[#43212] Barn av Torger Olsen Torgersen - Nøtterøy.


Gjest Jan Heggem
 Del

Recommended Posts

Gjest Grethe Flood

I IGI finner jeg denne:Nils Torgersen Christening: 04 APR 1819 Engo, Tjome, Vestfold, NorwayDeath: 20 SEP 1864 Dalen Hulebakk, Tjome, Vestfold, NorwayFather: Torger OlsenMother: Anne Maria Haraldsen--------------------------------------------------Kan dette være Nils Torgersens giftermål i 1849 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=36&filnamn=Vielser&gardpostnr=431&merk=431#ovre>Lenke. Finner en datter døpt i Nøtterøy Lenke. I 1865 finner vi Nils Torgersens kone, Helvig, som enke på Hulebak (Dalen) LenkeHer er vel konfirmasjonen til Anne Maria Haraldsdatter Lenke. Torger Olsen Engøe og Anne Maria Haraldsdatter Hulebak ble viet i Nøtterøy den 1.8.1813 Lenke. Da kan dette kanskje være Torger eller Tørger på Engøe i 1801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Heggem

Hei Grethe. Jeg har vært innom denne Nils jeg også, men jeg tror ikke dette er rette personen. Du har tidligere hjulpet meg med Holmegrenen av slekten min Lenke , og som du ser så avviker fødselsåret til disse to Nilsene litt for mye. Nils Torgersen Holme var i 1865 gift med Randi Jonsdatter og var bosatt på Nordmøre. I 1865 ble dessuten Nils far til min oldemor Johanna Nilsdotter Holme. Ut fra dette tror jeg at det her er snakk om to forskjellige personer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.