Gå til innhold
Arkivverket

[#43214] Skifte i Fjaler, Sunnfjord 1926


Gjest Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Eg lurer på kven som er nemnde i skiftet etter Orlaug Korneliusdtr. Haugland [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=4&filnamn=HOLMESFJ&gardpostnr=652&merk=652#ovre>Lenke . Eg er særleg ute etter å vite om ein av sønene, Kornelius, er nemnd, og kva som evt. står om han.----For andre interesserte nemner eg at Kolbein Tollakson og Orlaug Korneliusdtr. Hovland/Haugland fekk 5 søner (+ ein som d. som spedbarn) og 2 døtre. Døtrene vart g. og reiste til Bergen. Sønene reiste til Amerika, men eldstesonen, Tollak, kom tilbake, gifta seg og tok over slektsgarden. Alle bortsett frå Kornelius Lenke kalla seg for Davidson eller Davis i U.S.A.I 1900 finn ein Kornelius Hovland på farmen til Thomas Sellevold i Callanwood, Clash county, S. Dakota. Eg prøvde ein gong eit 'gratisabbonnement' på Ancestry, men greidde ikkje å finne han sidan. Dersom nokon der ute greier å finne han etter det, er eg svært interessert. (Eg har ein mistanke om at han døydde før 1926).Resten av syskenflokken har eg kontroll på, men for spesielt interesserte nemner eg desse trådane: Lenke og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Dødsmeldingen nevner barna Tollak, Johanne g.m. Kristian Dale, bergen, Dorthe, g.m. Sivert Hansen, Bergen, Ivar = Ed Davis, Marinette, Wisconsin, Martin Davis, N. Wiginia, Minnesota, Christ Davis, St. Cloud, Minnesota.Kornelius er ikke nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Tusen takk for hjelpa! Dermed konkluderer eg med at Kornelius var død før skiftet etter mora, og at det heller ikkje har vore arvingar etter han.Skal tru korleis det gjekk med Kornelius etter at han reiste til Amerika.Mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.