Gå til innhold
Arkivverket

[#43223] Barn av Hans Abrahamsen og Theodora Severine Bentzen, Fredrikstad


Gjest Ted Lier
 Del

Recommended Posts

Hans Abrahamsen (f. 1837 i Fredrikstad) og Theodora Severine Bentzen (f. 1843 i Sarpsborg) giftet seg i 1865 i Sarpsborg. De hadde en sønn Thorvald Alexander (f. 1870) og en datter Thora Hansine (f. 1882). Men jeg er sikker på at de hadde 2 døtre til og kanskje enda flere barn ! Er det noen som kan hjelpe meg å finne info om de barna jeg ikke vet om ? Eneste jeg vet er at en datter flyttet til Danmark og en annen datter til Oslo. Hun som flyttet til Oslo giftet seg antakelig med en Alex Steffensen. Jeg har da litt info men mangler det vesentligste ! På forhånd, TAKK !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Dette er vel Thorvald og litt lenger ned på siden ei Sofie Abrahamsen f.1876 i Fredrikstad (kanskje en søster).[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=20&filnamn=f00134&gardpostnr=360&personpostnr=2400&merk=2400#ovre>LenkeDet kan se ut som de fikk en sønn Antonius Bernhard i 1866 i Sarpsborg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen ! Jeg har i tillegg akkurat funnet enda en datter: Anne Marie, f. 13.02.1878 i Fredrikstad. Men jeg tror at det finnes flere barn mellom 1866 og 1876. Får bare lete videre i Sarpsborg og Fredrikstad. Takk igjen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.