Gå til innhold
Arkivverket

[#43225] Kornelius Hovland (Haugland) frå Fjaler, Sunnfjord til U.S.A. i 1900. Lagnad?


Gjest Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Kornelius Kolbeinson Hovland var fødd i 1868 på Haugland (som tidlegare heitte Hovland (Ytre)), Flekke i Fjaler. Han reiste til U.S.A. i 1900, og var dette året hos Thomas Sellevold, som var farmar i Callanwood, Clash county, S. Dakota. (Dette fann eg ut ved å prøve eit 'gratisabonnement' frå Ancestry, og som eg ikkje har tilgang til lenger.) Han hadde truleg ikkje familie, og må ha døydd før skiftet etter mora, som d. i 1926.Lurer på om nokon som er flinke til å leite greier å finne han i kjelder etter dette. Brørne hans kalla seg for Davis/Davidson i U.S.A., så Kornelius kan også ha teke dette namnet.Sjå også innlegg Lenke i arkivforumet.Mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kandidat: Cornelius Hovland - norskfødt farmer - enkemann - ingen barn hos seg - 49 år - 1910 United States Federal Census, Minnesota, Goodhue county, Roscoe township, District 55.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Takk for hjelpa så langt!Ellis Island-manifestet frå 1900 kjende eg til frå før. Her reiser brørne Kornelius og Kristian til U.S.A. Kornelius reiste altså til 'onkel' Thomas Sellevold. Kristian reiste til broren, Ivar (Ed Davis), i Marinette, Wisconsin. (Dei sistnemnde veit eg ein god del om, og litt av det står her: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=arkiv&temanr=43214&sok=&startnr=&antall=&spraak=&nr=1&antinnlegg=1>Lenke Lenke og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Til innlegg nr. 1: Det er ikke noe som heter Clash CO i SD.Du finner dem derimot i Cottonwood; Clark COSouth Dakota Death Index har du her: LenkeDen er 'arbeidsom' fordi du må ta ett og ett county. Stavemåten må det jo også tas hensyn til.Jeg tok en titt på Clark CO etter fornavn Kor* og Cor* uten tilslag.Skal se om jeg får tid senere en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Kan det være denne mannen; eller er det en navnebror??South Dakota Death Index, 1905-1955 about Cornelius Hovland Name: Cornelius Hovland Death Day: 24 Death Month: Apr Death Year: 1947 County: HardingJeg har dokumentet liggende på 'skrivebordet' om du vil ha det. Jeg har tatt en rask titt; men har (som andre) ikke funnet han i 1920 eller '30, men han kan jo være feilindeksert begge steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Dette ser ut til å vere syskenbarnet, sjå innlegg 6. Eg har enno ikkje prøvd å finne dei, så det ville vere kjekt om du kunne sende dokumentet. Adressa mi er torbjori(ætt)yahoo.noSidan Kornelius ikkje er nemnd i skiftet etter mora, var han nok død i 1926, og hadde truleg heller ikkje arvingar.Mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Ja; det ville nesten vært for godt til å være sant!Jeg har sendt deg image'n.Dessuten har jeg gått gjennom hele registret (alle counties) med eneste søkekriterium Corn* uten å finne han . Puh....! Det var litt av en jobb!Han kan jo selvsagt ha bruk 'K' istedet for 'C'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Takk for hjelpa! Synd at fila mangla fødselsdato/år, men skal ein vite det må ein vel ha sjølve dødsattesten.Dette ser ut til å vere ei skikkeleg nøtt, og eg må vel kanskje slå seg til ro med at han ikkje er mogeleg å finne.Mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Fikk denne mailen fra Glen L. Larson som har fulgt med i denne debatten.'I read(as best I can) the digitalarkivet. There is one recently #43225 Kornelius Hovland.The talk is about a Thomas Sellevold who imigrated 'and settled in Cottonwood township, Clark County, South Dakota. Cottonwood township is close to the town of Bradley, South Dakota. Bradley is located in Northern Clark County.'(Cottonwood er tett ved byen Bradley i Syd Dakota og Bradley befinner seg i nordre Clark County)Thomas had at least two sons, Sigurd and Palmer. Palmer had no children, and Sigurd had a daughter and son, Glenn. ( Sigurd's wife was a daughter of Austin H. Wicks- these Wicks descended from Vika/Skanevik).(Thomas hadde minst to sönner, Sigurd og Palmer. Palmer hadde ingen barn, og Sigurd hadde en datter og en sönn, Glenn. Sugurds kone var datter til Austin H. Wicks - som stammet fra Vika i Skånevik)'Sigurd and his family were our neighbors when I was growing up in Clark County. We lived south of Clark in central Clark County.Perhaps you could provide some of this clarification to the gentlemen that were discussing this, as it seems they may not have understood the location correctly.'Videre skriver Glen at Sigurd og hans familie var hans naboer da han vokste opp i Clark County og at de bodde syd for Clark i midten av Clark County.Vet ikke om dette kan være til hjelp, jeg kan sette dere i forbindelse med Glen dersom dere tror at han kan hjelpe dere. mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Eg er svært interessert i det etterkommarane til Thomas Sellevold måtte vite om Hovland-slekt i U.S.A.Sellevold is not related to me, but I am very interested in what they might know about Kornelius Hovland, who was a servant on the farm in 1900. I also believe that Kornelius' half cousins mentioned in (6) were Sigurd's cousins. Some of them settled in SD.My e-mail is torbjori(ætt)yahoo.noBest Regards, Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.