Gå til innhold
Arkivverket

[#43258] Skifte frå Gjærøy, Rødøy, Nordland


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

I krk.bok for Rødøy 1845-1862 s.131, nest nederst under døde. Der står Benjamin Enersen/Einersen oppført som det som kan sjå ut som død 87 år gml.Men ved å sjå nærare på dette talet kan det sjå ut som presten fyrst har skrive 67, så retta det til 57. Det rette skal vera utfrå mine opplysningar, at mannen vart dpt.10.05.1801, dvs. ca.47.Difor lurar eg på om nokon kan sjå om det finnes eit skifte etter denne mannen?Kona heitte Malena Maria Amundsdtr. og ein son Benjamin Martines.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnt Stavne

I Svein Edvardsens skifter for Meløy/Rødøy/Lurøy/Træna finnes følgende skifte:Gjerøhavn, Rødøy 1852Benjamin Einarsen, hovedperson, døde 5. mai 1852Malene Amundsdatter, ektefelleBenjamin Benjaminsen, sønn, 16 årBerit Benjaminsdatter, datter, 18 årRegine Benjaminsdatter, datter, 14 årDorthea Benjaminsdatter, datter, 7 år, formynder for de umyndige Jens Amundsen, Gjerømvh. Arnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk skal du ha!! Dette visar iallfall at det er den 'rette' Benjamin.Og at det eg klarar å tyda utfrå krk.boka når han dør er rett, dvs. at presten har skrive feil, både fyrste og andre gong :-)Er det nokon som les dette, som kan sjå på det , og sei kva dei trur?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sjåvik

Jeg har en meget klar fotokopi av denne kirkeboken, tatt på Statsarkivet i Trondheim først i 1970-årene. Det er ingen tvil om at du har lest årstallet rett. Først har presten skrevet 6, og så rettet det til 5.Benjamin er min '4th cousin 5 times removed.' Han nedstammer bl.a. fra en kar som het Iver og bodde på Øverdal i Rana på 1600-tallet. Benjamin hadde et uekte barn, Hans Christian, med en som het Hanna Hansdatter i 1829. (Hans døde i Gjærøyhavn i 1850.) I 1833 ble Benjamin gift med Malena Maria Amundsdatter, f. Steensland i 1807, av foreldre Amund Jensen og Elen Nielsdatter. (Hun er min 1st cousin 4 times removed.) Hun nedstammer bl.a. fra Anders Bottelsen i Sørfjorden, f. ca. 1653.Benjamin og Malena hadde fem barn. I tillegg til de som er nevnt i skiftet hadde de Evert Benjamin, f. 1841, som døde månedsgammel.Jens Amundsen, som nevnes som formynder i skiftet, var bror til Malena og bodde på Gjerøya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Jan! Ja, pga. at eg var ganske så overbevist om at eg hadde rett :-) hadde eg ikkje tenkt å spørja meir om dette, men takk skal du ha!!Benjamin er ein av mine tipptippoldefedre, barnebarnet hans(Marianne Kristine- far Benjamin) mi oldemor, hennar fyrste barn (f.utanfor ektesk. 1892)var mi mormor, og mormor si yngste (av 10 stk) dotter er mi mor.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Dette var jo spennende, Mariann. For Malena Maria er også min slekt. Mine 5G Besteforeldre er GG Besteforeldre til Malena.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Birger, og takk for sist :-) lenge sidan no.Ja, det er dette som gjer slektsgransking så utrulig spennande!! Dette at det stadig er noko nytt å finna!Eg trudde at eg hadde funne alle mamma sine syskenbarn på morssida, heilt til i forrige veke!! Då 'dukka' det opp fire til!!Dei er born av ei av bestemor(mormor) sine systrer, og det står i ei slektsbok laga av ein slektning av meg, at denne systra hadde vore gift to gongar, men var barnlaus.I forrige veke var eg i kontakt med stesonen til denne systra(har prøvd å finna han før og, utan å lukkast), han kunne fortelja at ho hadde barn, ei fødd før ho gifta seg, og tre frå ekteskapet!! Det var like før eg 'datt av stolen' kjempestor overrasking :-)))), men svært morosamt!!!Eg har fleire slike historiar frå den delen av familien, men trur det er bra no :-))))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Heisan, Mariann! Ja, det er spennende og jeg opplever at det stadig dukker opp ting som man ikke var klar over både her i landet og i utlandet. Vi er jo i samme slekta og det ante jeg ikke! Har jeg mistet noe? Hva het din mormor?Med vennlig hilsenBirger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Bestemor heitte Inga, ho vart fødd på Braset i Holandsfjorden 1892, gifta seg med bestefar Hans Dahle 1911 og døydde 1968, han døydde 1964. Dei budde på Dahle i vakre Bjærangfjord, Meløy kommune.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk skal du ha for det, Mariann! Det var ikke rart at jeg ikke kunne finne henne født i Rødøy. Mewd vennlig hilsenBirger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Nei bestemor er nok ikkje å finna i Rødøy. Men eg har mykje slekt frå Rødøy, også på bestefar si side, det er ganske langt bak, men slekt er det jo.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hei Mariann!Ja, jeg skjønner det at hun er ikke å finne i Rødøy, men hvor reiste hun? Til Alstahaug?Sannsynligvis så er også du og jeg i slekt og jeg prøver å få skikk på denne slekta mi, men de har spredd seg godt! :))Har du forresten samme mail-adresse som før?Med vennlig hilsenBirger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.