Gå til innhold
Arkivverket

[#43264] Dåp Oskar Klausen , kan noen gjøre oppslag Tune kirkebok 1877


Gjest Bjørn-Erik Skjøren
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn-Erik Skjøren

Hei, kan noen slå opp på Oskar sin dåp. Sannsynligvis i 1877. Foreldre Karl Olsen og Karoline Jensdatter eller Jonasdatter. Se debatt 42324 her på digitalarkivet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Kristiansen

Hei Bjørn-Erik.Finner din Oskar Konfirmert på Skannede kirkebøker for Tune Østfold.Mini 18 1887 - 98, Konf.nr.28, s.228Konf.dato: 3/4 1892Oskar Marius Karlsen f.23/12 1877, dpt.: 20/1 1878, født i Sarpsborg, Bopel? Tarris/Torris? med foreldre: Karl Olsen og Karoline Jensdatter.Ser at du heter Skjøren og tar meg den frihet å spørre om du er fra Skjøren østre eller vestre eller muligens ingen av dem!!Har akkurat i dag funnet ut at søstera til min Tippoldefar - Caroline Andersdatter f.1836 giftet seg til Skjøren Østre i 1867: LenkeMvh.Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn-Erik Skjøren

Hei og tusen takk! Dette er rett Oskar. Jeg har vært i tvil om han var bror av min oldefar og det er han.Når det gjelder Skjøren så kommer min slekt, i alle fall i noen slektsledd fra Østre Skjøren. Du har familien her i FT1865 Lenke Du må gjerne 'slå opp' i telefonkatalogen og ringe meg på mobil angående Skjøren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Kristiansen

Hei Bjørn-Erik.Jeg takker for tilbudet, men kan jeg ha det til gode til søndag? Jeg er på Hytta i Sørum og det er litt håpløse mobilforhold her når det er slik tåkedis og regn for da går flyene over her så lavt!! Blir bare brutt hele tiden.Vet ikke om du gikk inn på linken min til Slektsforum, men Anders Andersen som giftet seg med Caroline Andersdatter i 1867 ser ut til å være født eller ha opphold på Skjøren når de gifter seg. Finner en som kan passe i FT1865 som Assistent i Sarpsborg, men født i Tune her: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=2&filnamn=f60102&gardpostnr=153&personpostnr=1473&merk=1473#ovre>Lenke. Lurer på om det kan være han?Meg finner du her om du vil sende meg en mail - kunne være greit det også - eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.