Gå til innhold
Arkivverket

[#43274] Tema 43271 - hvor er det blitt av?


Gjest Oddbjørn Johannessen
 Del

Recommended Posts

Gjest Oddbjørn Johannessen

Jeg startet en ny tråd tidligere i kveld (nr. 43271), og jeg lurer nå på om jeg er blitt helt skjermblind. Hvor er det blitt av? Jeg finner det igjen i 'Korga mi', men ingen andre steder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Jo, jeg ser at det går, men det er likevel litt pussig at det skulle være nødvendig. Jeg prøver å legge inn ei direkte lenke til temaet: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Håkon Christiansen

Oddbjørn har rett - tråden er faaktisk blitt borte fra debattforumet (men dukker riktignok opp ved søk på nummer). Man finner det IKKE ved søk på tittel eller på temanummer vha 'søk på denne (og de følgende) siden(e)'. Så her er noe galt, m.a.o. et problem for nettansvarlig. Hvis dette skulle skje med flere innlegg ville vi jo få et problem.... Jeg mener å huske at det også er mulig å få opp andre, eldre innlegg som ikke lenger er en del av debattforumet ved søk på temanummer, (testet ut det for en stund siden) men det er kanskje en annen skål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Det har vært svært mange feilmeldinger/forstyrrelser i kveld. Flere ganger har 'feil hovudløkka' dukket opp - og da jeg startet den 'forsvunne' tråden og skulle poste det første innlegget, forsvant hele Digitalarkivet, og meldingen 'Service unavailable' kom. Ved neste forsøk gikk innlegget gjennom, men kanskje har det blitt noe 'krøll på linja'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Jeg laget nettopp et testinnlegg i debatt nr. 43271 for å se om det kunne bringe tråden på plass, men det hjalp ingenting.Jeg ser imidlertid at det øverst i vinduet i den aktuelle debatten ikke er spesifisert noe forum. Det står kun 'Debattforum i Digitalarkivet'. Over der skulle det ha stått 'Brukarforumet'. Også knappen 'Vis temalista' mangler. I stedet er det en mulighet der for å klikke på knappen 'Vis innhaldet i korga', men når jeg gjør det, dukker feilmeldinga 'feil hovudløkka' opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.