Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kenneth Holter

[#43281] ENEBAKK, hjelp til oppslag i skifteprotokoll for Nedre Romerike

Recommended Posts

Gjest Kenneth Holter

Hei.Er det noen som har mulighet til å slå opp i skifteprotokollene for Nedre Romerike for meg og sjekke opp to dødsfall i Enebakk?Det dreier seg om:- Amund Andersen Aarsrud-eje, død 1741- Berte Augustinusdatter Aarsrud, død 1754All hjelp mottas med stor takk.Med vennlig hilsen, Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kenneth Holter

Jeg henter opp denne i håp om at noen som skal på Riksarkivet i nærmeste fremtid har muligheten til å bruke 5 minutter på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kari Thingvold

Hva er det du vil vite? Om det er et skifte eller når de døde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kenneth Holter

Dersom det er et skifte vil jeg gjerne vite hvem som er oppført som arvinger, i hovedsak navnene på barn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kari Thingvold

Jeg kan se etter på skiftekortene fra Årsrud. Skal en tur på Riksarkivet denne uken eller neste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kenneth Holter

Takk, det hadde vært helt supert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kari Thingvold

Jeg kom ikke på Riksarkivet som planlagt. Kan jeg få din e-postadresse, så kan jeg sende deg en mail såsnart jeg har vært der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kenneth Holter

kenneth.holter [at] gmail.comBytt ut ' [at] ' med alfakrøll. Jeg takker igjen for hjelpen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.